64 bit Win7'de sürücü sorunu çok fazla değil, ama yaşanmıyor da değil. Şu an kullandığım Windows 7 64 bit. Normal Vista sürücüleri uydu sistemime. HP marka bilgisayara kurdum 64 bit. Hiç bir driver tanıtmadım. Hepsini otomatik tanıdı. Uyumluluk konusunda nadir toplama bilgisayarlarda sorun çıkarabiliyor. Ama Vista yerine kesinlikle 7'yi öneriyorum.
Performans olarak XP'den bile mükemmel ve hızlı çalışıyor benim PC'de. Uyumsuz programlardan hiç biri beni ne XP'ye ne de Vista'ya asla döndüremez artık.