Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
xp kullanan arkadaşlara xp ile devam etmelerini vista kullanan arkadaşlara acil olarak ya xp yada win7 ye geçmelerini tavsiye ederim. win7 kesinlikle vistadan daha performanslı.ama xp kadar mı tartışılır ?
ben 3 aydır 7 kullanıyorum. 64 bit de sorunlar yaşadım. driverler programlar vs uyumsuz oluyor sinir ediyor. 32 bit win7 gayet sorunsuz çalışıyor memnunum.