xp kullanan arkadaşlara xp ile devam etmelerini vista kullanan arkadaşlara acil olarak ya xp yada win7 ye geçmelerini tavsiye ederim. win7 kesinlikle vistadan daha performanslı.ama xp kadar mı tartışılır ?

ben 3 aydır 7 kullanıyorum. 64 bit de sorunlar yaşadım. driverler programlar vs uyumsuz oluyor sinir ediyor. 32 bit win7 gayet sorunsuz çalışıyor memnunum.