Merhaba arkadaşlar windows service Pack 3 kullanıyorum ama son zamanlarda Windows 7 çok duydum buna geçmelimiyim diye düşünüyorum.. geçmeden öncede size sormak istiyorum.. lütfen kullanan arkadaşlar aradaki farkları yazarlarsa sevinirim.. Performansı çok önemli
Saygılar