Pittrice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim anlamadığım burada bütçeye göre mi fiyat çekiliyor yoksa işe göre mi?

Şöyle bir açıklama getirmek istiyorum.

Biliniyor ki buradaki insanların çoğu nitelikle insanlar en azından ben öyle olduğunu düşünmekteyim ve hepsinin zaman konusunda da şikayetleri olduğu tahmin edebiliyorum.Kimileri işlerini yetiştirememekte kimileri ise gün keşke 30 saat olsa diye fikirleri olduğunu tahmin etmekteyim.

Bunun içindir ki kişi yaptıracağı iş konusunda bütçesini belirleyip paylaşır ise yapacak olan kişi/kurumlar da kendi pozisyonlarında bir iş olup olmadıkları konusunda karar verir ve benim için de en büyük hazine olan zaman'ın boşa gitmesini önlemiş oluruz.

not: kendi kişisel fikrimdir.