arkadaşlar
imzamdaki site 3 frameden oluşuyor. 1 haftayı geçti sayılır bir kaç yerden link aldım. google indexlemesi lazım ancak hala gözükmüyor.
sitemap var, frame ile site daha önce hiç çalıştırmadım.
sizce durum normal midir