Kimsenin şevkini kırmak istemem fakat google'ın hadi biraz da webmaster'lar kazansın mantığı ile hareket etmeyeceğini biliyoruz. Bu yüzden çok fazla kazanacağız şeklinde yorumlar yapıp kendimizi ve diğer arkadaşlarımızı heyecanlandırmayalım.

Yine de şunu söylemekten geri kalmayalım; "Umarım bizler için faydalı bir uygulama olur".