yasadigm olayda hata tamamen bende sadece takildigimnokta 4.99$ olan hizmeti 10$ bi nevi ceza olarak fazla odedim ama ceza odediysem domainimi neden elimden aliyorsun ki domainin kazanilmasindan itibaren minimum 4-6 gun sonra panelime dusuyor.
yabanci forumlarda da cok fazla sikayetler oluyor firma ile ilgili benim bi konuda sikayetim var Türkiye den erisim cok yavas (hosting servisi)
15saniyede hayatta yetisilmez login ol

sozlesmeyi kabul tikini koy

teklif ver en az 1,5 dakika