arkadaslar hepberaber gönlümüzden ne kadar koparsa 1$ , 2$ artık kimin gönlünden ne koparsa paypalla bağış yapalım ki adam gibi servera gecsinler zeytechden mahrum olmayalım.Biz bir kaç dolarla batmayız ama onlar bir çok kişiden gelecek bir kaç dolarla rahata ererler diye düşünüyorum.