Merhaba arkadaslar,
Webabi.net uzerinde bulunan domainimi isimtescil e gecirmek istiyorum. Webabi'nin panelinde transfer icin kod alacagim alani bulamadim. Bilen arkadaslar varsa yardimci olmalarini rica ediyorum.
Ayrica ilk basta ihs ye trasnfer etmek istiyordum fakat orda da transferi yapabilmek icin yer bulamadim.
O kadar sıkılmisim ki, panellleri bile hatirlamiyorum