başlıgın aralarına virgül koy ve kısalt içerik eklemeye devam et..alakasız etiketleri kaldır.örnek:indir,full albümler
attıgım pm bu
neden özel mesaj yoluyla attıgımıda söylim.çogu arkadaş paylaşım yapınca eksi rep veriyor:S sanki adam öldürüyoruz.insanlara faydamız dokunsun diye birşeyler yazıyoruz.adamlar çekemiyor eksi veriyor.bu işte beni bilgi paylaşımından sogutuyor.yada sınırlı paylaşımlar yapmaya yöneltiyor.bilmem anlatabildimmi?