Konu
Botnet engelemek icin yaptiklarim
09-10-2009, 15:44:53
#3
Aglamaz
Anlattıklarını iyice okudum ve tebrik, teşekkür ettim bir kişi ise - rep vermiş: P Bu kasmak mı? Ney ise, ... !