Ya oda aklıma geldi. Kurulumuda basit ama şu var. Bazı konular var onların sürekli görünmesi lazım. Face de yeni konular geldimi aşşağı gidiyor eskileri. Benim istediğimde hiç gitmemesi felan işte.