sechkine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1- arkadaş doğru soyluyor. izlemeden video paylasmanız hata. burada paylasılan konular faydası olacak şeylerdir. bilip bilmeden paylasım yapmak gereksiz.
2- chip telif hakkı oldugu için r10 da paylasımı yasak defalarca konu acıldı ve kitlendi.
yinede paylasım için tşkler. ne diyelim. acemsin heralde. ve linki kaldırmanı öneririm.
kaldırdım indirme linkini. isteyen gitsin kaynak siteden indirsin