hocam serbest piyasaysa ilk mesajda pr3 şu kadar pr4 şu kadar demeyebilirsin...
bu fiyatlarla moral bozmaktan başka bir işe yaramıyor başlığınız...
açtıgım konu gayet açıklayıcı bir şekilde oldu. İstemiyorsanız tanıtım yazısı almıyabilirsiniz. Eğer böyle bir yazıda moraliniz bozuluyorsa benim yapacagım bir şey yok.
Tekliflerimi sundum. Kabul ederseniz çalışırız kabul etmezseniz çalışılmaz.