Pit1O adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendim için alsam belki düşünürdümde ,kendimi için almıyorum ,bide alıcağım kişide çalmasını bilmiyor.Bi nevi süs diye alıyorum (:
Pm attım.