Konu
bende ban yedim arkadaşlar
07-10-2009, 23:16:35
#2
isletmeci
Okul arkadaşların senin gmail hesabından tıklıyor öylemi ? Sen tamamen esrarengiz olmaya başldın be hocam
Banlanma süresi sanırım epeyi geçmiş zaten.Ne gereği vardı böyle bir konunun ?