az önce sitem mesajınızı gördüğüm için panik olarak hemen cevap yazdım yazınızı incelemeden. öncelikle tekrar kusura bakmayın gerçekten cevap yazdığınızın farkında değildim.

Bu framework olayını tamamen kavramış durumdayım, bi ara Visual Basic .NET 2003 ü kurcalıyodum, hesap makinesi tarzı bişeyler yazmıştım falan sonra bıraktım. O zaman tanışmıştım framework kavramıyla. Şimdi neden yazdığım hesap makineleri arkadaşlarımın bilgisayarlarında çalışmıyordu anlıyorum

php de orta düzeyde bir bilgim olduğu için anlattığınız şeyleri tamamen anladım. Bilgiler için gerçekten teşekkürler ancak şöyle bir sorunum var: tamam öğrenmek istiyorum ama nasıl başlayacağım? en basitinden bir textbox a yazılan şeye göre yandaki divde başka bişey yazdırmayı nasıl çözücem? Bunlar için başlangıçtan anlatan (teoriksel anlatım değil sırf örneklerle gitsede olur) bir kaynak lazım. ingilizce de olur.

Biraz araştırma yaptım ve bir iki sonuç buldum ama adamlar blog açmış bi sayfaya yazmışlar üç beş alert kodu jquery tutorial for beginners demişler olmuş bitmiş..

Başınızı ağrıttıysam kusura bakmayın..
Yardımlar için tekrar teşekkürler.