Ücretlidir , ama 3.9 gibi eski sürümlerini cafer ücretsiz dağıttı. Şu an 5.0 ı gelistiriyor ön ödemeleri alıyor
tamm işte benimde kafamı karıştıran nokta orası daha önceleri 4.2 sürümüne kadar olan portalını bedava dağıtmış şimdi hangi sürümler bedeva hangisi paralı yada hepsi warezmii anlamış diğilim
Ccportal w..z Kullanmayın Tavsiyem
Bide Cafer Kardeşimize Saygısızlık Olmasın

Ccportal kullanmanızı Öneririm..