escape16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aklımdan geçmedi değil
Eğer r10 tayfasının yarısı siteme geçeceğine söz verirsee
Hemen açıyorum
devir olmaz ama 2 siteyi birden takip ederler