Bu da bişey mi.Eski çalıştığım şirkette birinde bi ofise gittim güvenlik kamerası için, adamlar başıma iş çıkarmıştı.Kardeş şu kablolarıda toplayıver diye.Ordaki kabloları görmeniz lazım örnek vereyim, 5 tane pos makinası 1 tane pc 1 tane fax + modem + splitter + yazıcı+ ++++ aklıma bu kadarı geliyor

Ne yaptığıma gelirsek kabloların hepsini birleştirip 2 kelepçe attım, abi tamamdır deyip uçtum ordan

( inanın orda başkası da olsa bunalıma girerdi ben gibi

)