İlla neden kurallara aykırı bir davranış içine girmek zorunda hissediyorsunuz kendinizi?

Kural açık: Ziyaretçilere tıkla demeyeceksin!

Kendiniz kaşınıyorsunuz sonra, Adsense şöyle yok böyle... Bırakın artık bu işleri.