tabiki, şahsen ben 6 senedir aynı gitarla gidiyorum. başlarken 900 liraya esp alexi 200 almıştım, hala kullanıyorum 2 sene falan önce emg 85 manyetik taktım. konserdede gayet güzel performans veriyor yani.. bütçeyi yükseltebilirsen yükselt arkadaşım