nentes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet fender squier iyidir güzeldir ama 200 lira demiş arkadaş bence aşar biraz
Eğer mantıklı düşünülürse 200 tl ilk önce vericek gitar öğrenicek, öğrendikten sonra tekrar bi gitar parası daha verecek burayıda düşünmek lazım.
2 gitar parası verileceğine tek gitar alıp herzaman her ihtiyacını görmeli diye düşünüyorum.