Konu
Orjinal iPhone 3GS
06-10-2009, 20:14:11
#74
By_MEM0
Üyeliği durduruldu
Hocam maliyetiyle birlikte ayrıca açılış için ne yapmamız gerekecek ayrıca tr menüsü olacakmı ?