Konu
Sayaçlardan Bıktım !
06-10-2009, 01:13:02
#1
Emrearici
Üyeliği durduruldu
250k olan sitemde inanılmaz derecede fark var. Sayyaç ve sayaç turka arasında. Ve hangisi fazla hangisi az bilemiyosunuz, hergün farkediyor, bazen biri fazla bazen biri fazla sayıyor. Bıktım sayyaçsızlıktan. Önerebileceğiniz bir sistem varmı ?