Bekleriz iyi haberlerini..
Ama şunu bilmek zorundayız, yeni adım atanları desteklemez isek, her sıkıstıklarında "fatura karşılığı" destek olurum dersek, piyasa da çok fazla müşteri memnuniyetsizliği ve güvensizliği olacaktır.
Destek mi ve köstek mi bizi ileriye götürür öngörmek lazım.
ben çalıştıgım firmayı öneririm yoksa benim kar gibi beklentim yok arkadaşa bu tip sorunlarla çok ugraşır.Zamanında bende ne çektim google ancak ticket açtırıyor .haklısınız diger konulardada