r10.net olmasa bile sitemizi eklemekle övündüğümüz, kimlik kartımız gibi olan bir websitemiz yok, işi her zaman dalgaya almak bunun en büyük nedeni. R10.net yapamaz belki ama başkaları dmoz benzeri, websiteler için bir kimlik sayılabilecek web sitesi yapabilir. Bambaşka benzersiz bir projede olabilir... Pardon ya olamaz... çünkü bizler genelde dalgacı kopyacı ve warezciyiz

Arkadaşın kimlik kartı projesi güzel, belki uygulanamaz ama en azından bir fikir sunuluyor. Aslında r10.net sitemizde bir FİKİRLER bölümü olmalı. Orada fikirler paylaşılabilir ve paylaşılan bu fikirler geliştirilebilir. Uygulamaya geçirilerek Türkiye ve hatta dünya çapında siteler açılabilir. Neyse bunla da dalga geçilecektir en iyisi gülüp geçmek))