aTk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.net uzantısı bende, bir arkadaş kullanıyor. Bence bir program deposu olur domainden.
dostum TurkDepo.NET 'in sahibi benim =) ilk tescil ettiren benim.. sana ne oluyor anlamadım =))

Not Site içeriği : Dosya upload ve paylaşım