Doğru

Önceden Sadece Google ve Google'nin servisleri kullanılıyordu şimdi ise rakipleri Google'a taş çıkarmaya başladılar..
Merhaba;
Aslında önceden de Google'a rakip bir çok servis çıkıyordu ancak Google sindiriyordu. Sindirme yöntemleri ise ya birebir servisi kopyalamak ya da satın almak oluyordu. Ancak artık durumlar değişti, şimdi karşısına satın alamayacağı firmalar çıkıyor ve bu da onu zorluyor. Yahoo nasıl bir zamanların arama devi, şimdilerin akıllara gelmeyen bir sitesi ise her firmanın geleceği budur. Eskiden IBM sunucularından başka sunucular kullanılmazken şimdi her işletim sisteminin bir sunucu versiyonu var gibi örnekler çoğaltılabilir.
Uzun lafın kısası rakipsiz ortamda birinci olmakda sorun yoktur, rakiplerini satın alırsın kapatırsın. Ancak dişli rakipler varsa herkes kendine çeki düzen verir veya yok olur

Tabi ki kullanıcı için rakip ortamı her zaman iyi olacaktır ancak webmasterlar için aynı durum söylenemez. Düşünsenize bir gün Google Yahoo gibi hatırlanmaz olmuş, başak bir aram motoru zirvede. Hadi bir de onun için bir yığın makale oku, tecrübe edin, politikalarını çöz