eemmrraahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cs 1.6 kurdum boştur genelde ofis elemanları ile takılırız gelmek istersen vereyim ip
cs 1.6 oynamıyorum. cs 1.5 varsa oynarız hep beraber