tolgax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sana güvenmiyorum. Senden hiçbirşey almam.
satıldı yazmışım, disketim almış hesapları, sen kaşınmışın görmedim ama bir moderatör görüp seni banlamış, banlayanın eline sağlık

Bu neydiği belirsiz kişi benim konularımı aratmış 2 konuma bu şekilde mesajlar yazmıştır.

Diğer mesaj:

https://www.r10.net/adtech/469720-yen...um-yardim.html