Stain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şaka mı yapıyorsun arkadaşım? ben teklifimi vermişim ve satışı iptal etme gibi bişeyin kalmamış. senin yaptığın mızıkçılık

tamam ozaman satış tekrar aktif. yarın bu vakitlere kadar teklif gelmezse domain sizindir hocam.. kusura bakmayın ama benim suçum yok r10 kapandı konu görüntülenemediği için doğal olarak kimse teklif veremedi.. bu durumdan dolayı hepinizden özür dilerim