randevumdan çok ödeme aldım. fakat Erol'un da dediği gibi fazla kazanırsan bi yol bulup ödemezler gerçi ben 200 liradan fazla kasmıyodum alıyodum ödemelerimi. sende fazla kasma hile yapma alırsın paranı