ortaklık programlarını incelerken gözüme çarptı. acaba nedir nedeğildir bilen var mı? yada kullanan tık ücreti çok çok düşük ama sanırım saymada bi sıkıntı yok. 2 günde 154 tıka 1.25 tl verdi. hiç bi reklam şirketinde 2 günde o yere 154 tıkın 4'te birini bile almadım. ödeme yaparmı *********** mıdır? bilen varsa yazarsa sevinirim