arkadaşlar blogspot da sitem var. ar zor bir tema buldum ama 4 den fazla yazı ekleyince sol menü kayıyor ne yaptıysam olmadı 5 ekleyince kayıyor. ama 4 yazı olunca kaymıyor..

site :Türkiyenin Video Portalı