eNCeLaDuSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben geçenlerde bir domain regledim fakat administration bölümü aktif değil, domaini kullanamıyorum. Doğrulama filan mı gerekiyor ?
uye olurken dogrulama yaptıysanız sorun olmıcaktır baska bir onaylamaya gerek yok yardım sayfasına bakınız