Konu
Radyo Açmayı Düşünüyorum
02-10-2009, 12:59:50
#5
ykpykpyk
Hazır radyom var dj yok hiç bulaşma istersen bu konuya çünkü dinleyici çekmek zor iştir.Belli bir yayın kadronun olması ve bu kadronun bi süre dinleyici toplama süreci içinde çalışması gerek...