çok hoş bi scripte benziyor

arkadaşların dediği gibi bot olsa süper olur

birde tasarım seçenekleri. yönetim panelinden tasarım değiştirebilelim. 2 tasarım koyarsınız zaten kendisi yaptığı temayı ekler isteyen kullanır öyle öyle gelişir