Macabré adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bu şans varken hayatta satılmaz.
2-3 Kuruş için millet ağzına geleni diyor, geçmişte bir takım hatalar yaptım biliyorum ama millet hala konuşuyor, elin g*t u boklu tayfası bana ahkam kesiyor. Onlar kendilerini biliyorlar. Her ne ise eğer hakkım var ise helal etmeyeceğim asla.
bu yazını sana yakıştıramadım. Yanlış anlamada elin bilmem ne tayfası dediklerin bu alemde tanıdığım adam gibi adamlar bence.