yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yorumunun ertesi günü gidip aldım.

Anlamadım gitti , ilaç uyutur iştah açar diyor herkes..Bende ne uyku yaptı , nede iştah açtı.

İğrenç bi tadı var zaten , ilacı içince kendimi fare zehiri yemiş fare gibi hissediyorum ben

3-4 kez kullandım duruyor öyle şimdi , var mı başka tavsiye
Msn'den yaz sana güzel tavsiyeler vereceğim.