Bu yorumunun ertesi günü gidip aldım.
prakten hayvan gibi yedirir ama hayvan gibide uyutur
Anlamadım gitti , ilaç uyutur iştah açar diyor herkes..Bende ne uyku yaptı , nede iştah açtı.
İğrenç bi tadı var zaten , ilacı içince kendimi fare zehiri yemiş fare gibi hissediyorum ben
3-4 kez kullandım duruyor öyle şimdi , var mı başka tavsiye