Merhabalar,
512 ramli linux - plesk kurulu vpsim var. Yeniden başlattığımda 250mb civarı ram kullanıyor. Ancak Plesk yönetim paneline girdkiten biraz sonra ram kullanımı %100e kadar çıkıyor. Hatta girmeden bile ram kullanımı yine 400mb'yi geçiyor. Ne tavsiye edersiniz? Acaba normal mi?
Bu arada ramden kazanmak için drweb, spamassin, mailman ve postgresql 'i kaldırdım.