Merhaba arkdaşlar
http://www.isoftscripts.com tin hazırladığı mediamax adlı vıdeo scrıptını ındırdım hostuma kurdum confıq dosyasını duzenledım hatta ınstallatıon dosyasındakı her yönerqeyi tek tek uyquladım fakat sıteme qırış yapmaya çalıştığımda bomboş sayfa çıkıyor bana yardım edebilicek bir arkadaş varmı?