Merhaba arkadaşlar elimde parasını ödediğim ancak kullanmaya fırsat bulamadığım 1 adet v7 lisansım var ihtiyacı olan arkadaşlar tekliflerini pm yoluyla bana iletirlerse fiyat konusunda anlaşabiliriz.