çok haklısın kardeş, limit aşımı 2 dolar + kdv diyor, kdv de dolar ile hesplanıyor, dolar bazlı kdv mi olur, benim önceki firmada iken 8 gb yi aşamıyordum burada 13-14 gb oluyor ve çok deli mikatrlarda para geliyor haliyle.
bir de paketlerde bant limitleri10 gb den 20 gb ye profesyonel paket diye çok pahalı bir şekilde zıplatılmış ki insanlar psikolojik olarak 10 gb alsın biz bir şekilde limiti arttıralım boyna geçirelim diye, çok rezil bi sahtekarlık politikaları var, hosting değiştğimi bin pişman oldum, 170 lira para verdim şimdi bir yıl boyunca ödeyeceğim para 200 dolar + kdv, yani ben böyle soygun görmedim