Iki sorum olucam daha önce parked sisteminle çalışanlar cevaplar sevinirim.

1)elimde 200 domain mevcut parked.com park etmek istiyorum gereken şartlar nelerdir sedo gibi fax cekilliyorum tam olarak prosüdür nasıl işler neler yapmam gerekli, teşekkürler

2) parked.com sistemi türk ziyaretcileri ne kadar seviyor yarın öbürgün banlanma rizikom yüksekmi ödemeler nasıl veriliyor aksama yaşanıyormu teşekkürler.