Dün kendisinden 10 TL karşılığında paketi satın aldım.

PR8 site yönetim onaylı olduğu için bişi demiyorum.PR7 siteler için zeytech.net ve digpagerank.com üzerinden sorgulama yaptım ve ayrıca blog olanlara girip yorum yazmaya çalıştım ama PR7 listesi için sonuç hüsran.Diğer listeler için inceleme yapmadım ve bu satın aldığım paketten memnun değilim.

Not: Dün arkadaşa listeden memnun kalmadığımı belirttim, kendisi bana yanılmıyorsam telafi adına pr5 liste vereceğini belirtti ben kabul etmedim.PR7 ile 5 arasında dağlar kadar fark var elbette.Kendisine listeyi sildiğimi belirttim.Sabah uyandığımda sonuçta kendisine para gönderdiğim aklıma geldi ve hizmet alamadım.10 TL içinde uğraşmazdım ve kendisine o anki ruh halimle parayı istemediğimi belirttim ama Sercan Akçiçek tarafından kazıklandığım gün aklıma gelince 10 TL yide talep etmek hakkımdır belki diye düşündüm.Arkadaş istersen verme yinede bunu belirteyim.

PR7 kategorisini rapor haline getirdim.Resimlerin üzerindeki adresleri sildim çünkü olur da benim hatam varsa liste başkasının eline ücretsiz şekilde geçmesin.Ayrıca şunuda belirteyim yorum yapılamıyor diye belirttiğim blog a üye girişi yaptım.




Ben hatalıysam özür dilemesini bilirim, diğer pr leri kontrol etme gereksinimi duymadım benim için önemli olan PR8 ve PR7 sitelerdir.Sırf 1 adet çalışan PR7 için bile 10 TL az para yani verilir.Sonuç olarak; haksız isem özür dilerim; haklı isem ücreti gönderebilirsin.