Baya aradım ancak bi türlü istediğim şeyi bulamadım.

Şimdi bir arkadaş bana reklam vermek istiyor ancak koyacağım banner ın tıklama sayısına göre ödemeyi düşünüyor. Yanikendi banner ini koyacak ve ay sonu ne kadar tık o kadar ödeme yapacak bana.

Şimdi böyle bir sistemi nasıl yapabilirim, baya bir gezindim ancak elle tutulur bir sonuca ulaşamadım.

Şimdiden teşekkürler...