arkadaşlar benim bi maç - dizi sitem var..bildiğiniz üzere bu tür siteler gününde iyi hite sahip olurlar..benimde tam hitimin iyi olduğu zaman site host yüzünden(aşırı yüklenme,saldırılar vb.) kapanıyor..sitemi blogger a geçirmeyi düşünüyorum, fakat biri yavaş indexler dedi..bide sitem şu an oturdu, konularımı gayet güzel indexliyor acaba blogger a geçersem birşey kaybeder miyim? kelimelerimin yeri bakımından , index bakımından?
not:konunun yeri bura olup olmadığı bakımından kararsız kaldım, eğer yanlış yer k.bakmayın..