dediğin gibi takviye sunucu lazım ama adamların doğru düzgün gelirleri yokki, ücretli üyeleri yok denecek kadar az, arkadaslar bari sayyac ı açabildiğimizde ads reklamlarını tıkklayalım 1 kez, günde 5000 sayyac kullanan 1 tık yapsa en kral sunucuyu alırlar. bizde mutlu mesut yasar gideriz

not: sayyac.com ile uzakdan yakından ilgim yoktur
arkadaşım son derece haklısın. reklamlara tıklayıp destek verelim. zaten şuan reklamlara bilerek tıklayan bikaç websitesi sahibi vardır. normal kişiler girmez oraya. hepimiz 1er tık atsak bayağı iyi olur.